söndag 4 oktober 2009

New exclusive content ! Live from the Count's lair.

Mediahypen var så stor att inga superlativ räckte till.

En smekning, en vind mot kinden, en skärmdump säger allt klarare än ett varmt lass (bajs) mitt på bröstet en kall höstmorgon:


Det är klart att bloggning är en ljuv och ärofylld syssla, medians mongomagnater vill få tyst på det fria informationsflödet, ja dom har även försökt tysta ner "Le comte Kloakula"(franska för Greve Kloakula). MEN ACK : STICKSANDSTONESMAYBRAKEMYBONES

BUTWORDSCANNEVERHURTME.

Jag säger så som Joel O. en gång sade: Starka snubbar och smarta snubbar... Tillsammans.

Jag utmanade artisten som målade denna bild på bastubadning när jag var på genomresa i tyskland 1933 och vann.

Tack för mig, Greve Kloakula

1 kommentar:

  1. Här har jag verkligen gått för långt. Det var faktist hansom vann. Så mycket får man inte ljuga.


    Kloakula förlorar aldrig.

    SvaraRadera