lördag 3 oktober 2009

Köttkanoter och vattenplaning

Idag har varit en händelserik dag, jag har lanserat en blogg, vilket är gay.

Jag har också testat vattenplaning:

Peter B och jag har också forskat vidare kring projektet som ligger oss närmast hjärtat, nämligen köttkanoter ( Kanoter av kött ).

Peter kom på att en urgröpt häst skulle passa ändamålet perfekt. Jag kompletterade genast den genialiska iden med en fantastisk input, att man måste sy ihop anus på hästen för att säkra farkosten från läckor.

Tyvärr efter många timmars slit sjönk ekipaget blixtsnabbt så fort vi nuddade vattnet. Vraket bärjades några sekunder senare men endast detta återfanns.

Peter grät en skvätt men var igång med svetsen ganska snabbt för att laga hästen.

Mer om hästskeppet nästa gång.

Tack för mig, Greve kloakula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar